blog icube BLOG

Content Writing – 7 βασικά MUST DO για την Απόλυτη Επιτυχία  

content writing by iCube 7 tips - & βοηθητικοί τρόποι για να γίνεις content writer
Ο ιδανικός content writer εκπληρώνει όλες τις ανάγκες του αναγνώστη του. Το περιεχόμενό του είναι καθαρό, καλογραμμένο, περιεκτικό, πλούσιο και ευανάγνωστο.

Θα είναι πολλές οι φορές που ένα κείμενο σας έχει εντυπωσιάσει και επικοινωνεί με τα σωστά μέσα, καθοδηγόντας σας μέχρι την τελευταία σελίδα, μέχρι και την τελευταία πρότασή του. Αυτό το κείμενο (content) που θα προσέλκυε κάθε αναγνώστη σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση (τουλάχιστον στη αρχή), αλλά υπάρχουν τεχνικές-κλειδιά που θα υλοποιήσουν αυτή την ανάγκη του ικανοποιημένου αναγνώστη.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΧΕΤΕ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΣΤΑ 7 MUST DO Tips ΓΙΑ ENA ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ CONTENT WRITING

CONTENT WRITING – Θα χρειαστείτε:

  • Υπομονή, Χρόνο, Αποφασιστικότητα, Πείσμα
  • Ιδέες (σύντομα ένα νέο άρθρο από την iCube θα εκπληρώσει και αυτή την ανάγκη!)
  • Ένα μικρό boost Καθοδήγησης (γι αυτό σας παρέχουμε τα 7+1 must do tips άλλωστε!!!)
  • Πολύ blanco, ή γόμα ή Backspace

Tip No1 – Ξεκινήστε να γράφετε – No matter what!

Ας ξεκινήσουμε από το γνωστό ρητό ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ & ΔΥΣΚΟΛΗ…

Συχνά υπάρχει η αμφιβολία για την ποιότητα του αποτελέσματος μίας συγγραφικής μας προσπάθειας. Πόσο Καλό είναι ένα κειμένο; Μπορεί να “λειτουργήσει”; Η συμβουλή που δίνεται σε τέτοιου είδους ανησυχίες είναι πως πρώτα πρέπει να ξεκινήσετε να γράφετε και μετά να δοκιμάσετε νέους τρόπους να το εμπλουτίσετε και να το τελειοποιήσετε.

How to do:

Ο γενικός άγραφος κανόνας σε όλων των ειδών το content writing απεικονίζεται πλήρως από την φράση: ΓΡΑΨΕ – ΓΡΑΨΕ – ΓΡΑΨΕ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ & ΜΕΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΥΠΗΣΗ!

Σημαίνει το ξεκινημα της συγγραφής χωρίς δισταγμό και μετά την επεξεργασία του γραπτού με μεγαλύτερη επιμονή μέχρι να αποκτήσει αξία.

Tip No2 – Γνωρίζετε για ποιόν γράφετε;

Ένα βασικό συστατικό για την επιτυχία ενός κειμένου είναι η σωστή κατανόηση του κοινού σας. Τι χαρακτηριστικά έχει ο αναγνώστης σας; Ποιός θα θέλατε να διαβάσει το κείμενό σας; Σε ποιόν απευθύνεστε;

How to do:

Σκεφτείτε, οραματιστείτε,

Καταγράψτε όλα τα δεδομένα σας σε ένα φύλο χαρτί ή ένα notepad/word,

Κάντε σαφής τους στόχους σας.

Για παράδειγμα αν θέλετε να μιλήσετε σε ένα συγκεκριμένο κοινό πρέπει να βρείτε:

  • Ποιοί είναι;
  • Πώς είναι;
  • Τί γνωρίζουν;
  • Τί τους ενδιαφέρει;
  • Τί τους απασχολεί;

Ο χαρακτήρας που θα δημιουργήσετε και θέλετε να του μιλήσετε θα έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά & θα χρειαστεί να μεταφέρετε όλα όσα έχετε να πείτε σε ύφος κατανοητό για εκείνον.

Tip No3 – Ορίστε εσείς το μονοπάτι του αναγνώστη

Έχετε ιεραρχήσει σωστά το περιεχόμενό σας;

Η βάση της απαραίτητης δομής για το κείμενό σας είναι το κλασσικό: Αρχή μέση και τέλος!!! Κανόνας που δεν θα αλλάξει όσα χρόνια και αν περάσουν. Είναι ο τρόπος που ο ανθρώπινος εγκέφαλος κατανοεί και διατηρεί την πληροφορία που του δίνεται.

How to do:

  • Προσδιορίστε σε ποιό ζήτημα θέλετε να αναφερθείτε
  • Δημιουργείστε μία μορφή bullets για όλα τα θέματα που θέλετε να θίξετε
  • Σιγά – σιγά ξεκινήστε να ξεδιπλώνετε τη σκέψη σας με βάση τα bullet σας

Όταν κάνουμε search (αναζήτηση) για ένα συγκεκριμένο θέμα, ψάχνουμε ουσιαστικά να βρούμε έναν ορισμό μία ανάλυση ή μία λύση η οποία θα μας βοηθήσει να αντιληφθούμε Τί είναι αυτό που αναζητήσαμε. Κρατήστε τον αναγνώστη σας με μία σωστή ροή πληροφόρησης.

Tip No4 – Stay Simple

Ηρεμία, Πλούσια Πληροφορία σε Μικρές Προτάσεις.

Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι ευανάγνωστο. Θέλετε ο αναγνώστης να παραμείνει και να μην κουραστεί. Προσέξτε να κρατάτε τις προτάσεις σας σύντομες. Όσο πιο φυσικός είναι ο λόγος σας, τόσο ευκολότερο γίνεται το διάβασμα για εκείνον.

How to do:

  • Κάντε επανέλεγχο του κειμένου σας για μακροσκελής προτάσεις.
  • Σπάστε το μακροσκελές κείμενό σας ώστε να είναι πιο κατανοητό.
  • Εξερευνήστε το κείμενο σας: Μπορεί να “περάσει” την πληροφορία που θέλετε;
  • Ελέγξτε το περιεχόμενό σας στο Paper Rater.

    Tip No5 – Ενεργητικά Ρήματα

    Προσπαθείστε να κρατήσετε τον αναγνώστη σας κοντά σας. Χρησιμοποιείστε ρήματα που θα τον ενεργοποιούν να κάνει κάποια ενέργεια για να βρεθεί μαζί σας.

    How to do:

    • Αν το κείμενό σας έχει αυτή τη μορφή “Το κείμενο σχετικά με το content writing μπορεί να διαβαστεί εδώ” θα μπορούσε να αλλάξει στην μορφή: “Διαβάστε το κείμενό μου σχετικά με το content writing”

    Δώστε μία φιλική νότα παρακίνησης. Γίνετε πιο άμεσοι. Κάντε το περιεχόμενό σας ελκυστικότερο.

    Extra Tip: Αυτή η συμβουλή θα μπορούσε να εφαρμοστεί τέλεια και στη σελίδα των Συχνών Ερωτήσεων ενός website (FAQ page).

    Tip No6 – Τα παραδείγματα μένουν

    Παρατηρώντας το μυαλό και τη μνήμη μας θα αντιληφθούμε ότι έχουμε μία εύκολότερη πρόσβαση στην πληροφορία που μας δίνεται μέσω των παραδειγμάτων. Ο πιο εύκολος τρόπος κατανόησης είναι η χρήση ενός δικού σας παραδείγματος. Δοκιμάστε το!

    How to do:

    • Παραλληλίστε μία κατάσταση που θέλετε να περιγράψετε με παραδείγματα από τη ζωή σας.

    Δώστε ζωντάνια και αξιοπιστία στα κείμενά σας. Επιτρέψτε στους αναγνώστες σας να συνδεθούν με την ιστορία σας και κατέπέκταση με εσάς τους ίδιους.

    Tip No7 – Specialist or not : πρέπει να σας καταλαβαίνουν όλοι

    Σε περίπτωση που το κείμενό σας αφορά τεχνικούς όρους, το καλύτερο δυνατό θα ήταν να “ανοίξετε” την πληροφορία αυτή και σε ανθρώπους που δεν βρίσκονται στον κλάδο γα τον οποίο γράφετε.

    How to do:

    • Αποφύγετε την αναφορά σε εξειδικευμένους όρους χωρίς να τους εξηγήσετε πρώτα.
    • Προσθέστε στον τεχνικό εξειδικευμένο όρο σας ένα link, το οποίο θα είναι αναφορά στη σημασία του όρου αυτού.

    Παράδειγμα: Για το SEO είναι πολύ σημαντικός παράγοντας όλες οι φωτογραφίες σε ένα website ή eshop να έχουν alt-text.

    Στη συγκεκριμένη πρόταση, είναι αδύνατο κάποιος που δεν έχει ακούσει ποτέ αυτούς τους όρους SEO και alt-text να μπορέσει να συνδεθεί με το περιεχόμενό σας και το πιθανότερο είναι να αποχωρήσει σύντομα από την ανάγνωση του κειμένου σας.

    Δημιουργήστε ένα κείμενο προσιτό σε όλες τις αναγνωστικές ομάδες. Πρέπει η πληροφορία σας να είναι επεξηγηματική, κατανοητή και διαφωτιστική!

    Gift tip – Δώστε χώρο…

    Το 90% των αναγνωστών “πέφτει” πάνω σε άρθρα τη στιγμή που ψάχνει κάτι πολύ συγκεκριμένο. Δώστε στον αναγνώστη σας την λύση, χωρίς να χρειαστεί να αναζητήσει πολύ. Όλοι μας “σκανάρουμε” ένα κείμενο για να βρούμε αν περιέχει την πληροφορία που μας ενδιαφέρει (αν το παρατηρήσετε την επόμενη φορά που θα διαβάσετε κάποιο άρθρο, θα δείτε ότι ισχύει!).

    How to do:

    • Δώστε έμφαση. Μορφοποιήστε το κείμενό σας με Bold, Italics, Υπογραμμίσεις,
    • Φτιάξτε τη δομή σας με παραγράφους και υποπαραγράφους,
    • Κρατήστε κάποιον χώρο του περιεχόμενού σας για εικόνες infographics ή ήχο,
    • Δώστε την ευκαιρία στον αναγνώστη σας να μπορέσει να αφομοιώσει εύκολα την πληροφορία που θα του δώσετε. Είναι ένα καλό ξεκίνημα για να σας εμπιστευτεί, να διαβάσει τα υπόλοιπά άρθρα σας και να σας ακολουθεί στο μέλλον σε κάθε νέο συγγραφικό σας εγχείρημα.
    Content Writing –
7 βασικά MUST DO για την Απόλυτη Επιτυχία
    Μπορείτε να σώσετε την εικόνα στον υπολογιστή σας για να έχετε άμεση πρόσβαση στo:
    Content Writing – 7 βασικά MUST DO για την Απόλυτη Επιτυχία.

    Έχετε όρεξη για iCube Νέα;

    Γραφτείτε με το email σας & δεν θα χάσετε!

    Περισσότερα iCube άρθρα

    Επικοινωνήστε με την iCube

    Είμαστε εδώ για κάθε Ιδέα, Απορία, Συνεργασία!